برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ضمانت تعویض کالا

ضمانت 7روزه تعویض کالا

دیجی دو برای کسب رضایت شما، سرویس تحت عنوان "ضمانت 7 روزه تعویض" را برای کالاهای الکترونیک اعمال می‌کند. این ضمانت در دو حالت قابل‌اجرا است.

در حالت اول، تا زمانی که پلمپ کالا را باز نکرده باشید، تا 7 روز مهلت دارید که آن را برای ما بفرستید تا برایتان تعویض کنیم. 

در حالت دوم، زمانی می‌توانید محصول را برای ما بفرستید که آن را بازکرده و با مشکل و ایرادی مواجه شده‌اید. 

شرایط اعمال ضمانت 7روزه تعویض کالا

اگر کالای شما دارای اشکال فنی است: 

1. اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا به  دیجی دو اطلاع داده شود.

2. لازم است کارتن و تمامی وسایل داخل کارتن گوشی سالم و مانند لحظه تحویل کامل باشند. 

3. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات و آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتون یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از گارانتی تعویض را از بین می‌برد. 

4. این گارانتی اشکال‌های فنی و ظاهری (شکستگی و خط‌وخش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می‌شود را شامل نخواهد شد. 

روش ارسال کالا برای ضمانت 7 روزه

1- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش دیجی دو تماس بگیرید.

2- از ارسال کالا بدون هماهنگی با دیجی دو جداً خودداری کنید.

3- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی همراهش باشند. 

4- مشکل خود را پشت فاکتور کالا نوشته و حتما آن را همراه محصول برای ما بفرستید. 

5- درصورتی‌که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. همچنین باید بدانید هزینه‌های بازگرداندن کالا به شما خواهد بود و فروشگاه تعهدی در قبال آنها ندارد.

6- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه تماس بگیرید.

7- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.

برای دریافت آدرس ارسال با فروشگاه دیجی دو تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس:    02162706000 - 02191016585

 نکات مهم 

اگر کالای دارای مشکل، تلفن همراه است، به هیچ وجه نباید آن را از طریق سامانه همتا، به نام کنید. 

این گارانتی مخصوص کالاهای الکترونیکی است و لوازم جانبی و هدایا و جوایز ارائه شده از سمت سایت را شامل نمی‌شود. 

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم